fredag den 14. september 2012

Homemade!

Jeg kommer stadig ikke ud.
Baby er oftest en stor sirene når vi er hjemmefra.
Så jeg holder mig hjemme.
Og shopper på nettet.
Jeg kan slet ikke styre mig på Ebay lige nu.
Har købt alt muligt lort.
Fra skoletasker til nitter.
Fra bukser til hårpynt.
Det koster jo nærmest ingenting!
 
Og jeg er åbenbart sådan en som finder glæde ved at shoppe!
 
Jeg finder også glæde ved at trække i skåneærmerne.
Og det er lige før det tager overhånd.
Marmelade og syltede agurker og syltede grøntsager fylder køleskabet.
De syltede grøntsager er åbenbart mest brugt på plejehjem,
jeg er så også indimellem så træt som et plejehjem,
 men jeg kan li dem.
Og synes de er så dekorative.
 
 

 
Babyen er også homemade - og er ikke længere fedtet med de store tandløse smil.

 
Hele flokken af homemade børn.
 

 
De er i alle aldre og størrelser.
Jeg ved aldrig hvornår der er lykke over at få lært at læse,
lykke over at bestå sin teoriprøve,
lykke over at farve sit hår i den helt rigtig farve,
eller lykke over at se en af sine søskende, 
som fylder i dagligdagen.
Og det er også fuldstændig uforudsigeligt hvornår det er
kærestesorger,
lektier,
bekymringer over at blive dyppet i sne til vinter,
eller pengemangel der fylder.
 
Men jeg ved,
at det aldrig er kedeligt at bo her.
Der er altid noget at lave.
Og der er 2 teenagere som nyder at have sin mor hjemme hver dag.
 
Det kan de så nyde i 9 måneder endnu.
For jeg har taget alt det barsel jeg overhovedet kan komme i nærheden af.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar